neděle 30. září 2012

Báseň s názvem "VŠCHT"

Jednou takhle o chemii,
když jsem měla dlouhou chvíli,
podívám se po třídě,
pot mě z toho polije!
Zadumané bledé tváře
raději by do polštáře
si hlavu svou položili
na chemii se vykadili.
Tuha škrábe po papíře,
hlavy máme jako díže,
prázdné, duté, vyprahlé,
tohle není zábavné!
Od katedry srší hněv.
Ty! Že neznáš odpověď?!

Ne, nesnažím se tu snad prosadit jako básnířka. Neříkám, že ta báseň má nějakou uměleckou hodnotu. Je to jen taková moje vzpomínka na opravdu šílené hodiny chemie u nás na gymplu. Obvzláště, když nám byl rozdán, samozřejmě jednoduchý, test z chemie - krom toho, že jsem neporozuměla ani jediné otázce - mne zaujala hlavička na testovém papíře a to VŠCHT. Nikoho, včetně mne, nepotěšilo, že máme mít znalosti akademika, a tak jsem se snažila zabavit během té půl hodinky volného času, který mi díky neznalosti nastal. A vzniklo tohle. nemusíte nkterak hodnotit, je možné, že vám to přijde trapné a dětinské, já si jí sem chci přidat, abych nezapomněla. Tak jí prosím tady alespoň tolerujte. Děkuji. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat