úterý 4. září 2012

MFF

Konečně září, pro mnohé chvíle, kdy zasednou do lavic, pro mě začátek prázdnin. Během července a s rpna jsem se totiž snažila obohatit, abych měla na budoucí vzdělání a tak jsem pracovala jako servírka plus holka pro všechno v jedné restauraci. O tom ale až jindy. Nyní snad bude i víc času na přidávání příspěvků, ale ted' bych chtěla dohnat čas a tak zde pár snímků z již dávno proběhlého MFF v Karlových Varech.

Jen tak dodatečně...byli jste tam? Navštívili jste nějaký film? Já ano - jmenoval se "Neodcházej" aneb příběh o scházení a rozcházení homosexuálního pár - když jsem se snažila na film udělat vlastní názor (ignorovala jsem fakt, že jsem během promítání asi na 15 minut usla) bylo to buď za a) děsné ptákovina o ničem nebo za b) velice promyšlený film, ve kterém bylo nejdůležitější zaměřit se na ty nepatrné nuance a číst mezi řádky...ať tak, či tak byla jsem ráda, že jsem vůbec nějaký film navštívila, tak si kritiku nechám pro sebe.





Tohle není o letadélku Káněti, ale vyfotit jsem to musela...tak blízko jsem mu ještě nebyla (nepočítám zoo a jejich klece)

Žádné komentáře:

Okomentovat