sobota 29. září 2012

Praha? Praha!

Moje dlouhé pracovní prázdniny už končí...v úterý se stěhuju. Skříň mám již vyklizenou a rozdělou na komínky - "Praha" a "Nechám na kydání hnoje". Přeháním, já vím, doopravdy mám to svoje malé městečko ráda, každý si vidí do talíře, všichni se znají jménem a každý průser je hned znát (jednou tady klucí ukradli traktor)...a to je přece fajn. Jsem zvědavá na ruch velkoměsta, na to, jestli na mě bude na první pohled vidět, že mi čouhá sláma z bot, jestli se neztratím ve všech těch uličkách a jestli jsem vůbec holka do velkýho města. Jsem zvědavá, bojím se...sama ještě doted' netuším, kde budu bydlet (snad se nepřipojim k pánům podmosťákům) ráda bych později zhodnotila a trochu zrekapitulovala svůj život v malém městečku a následné matičce Praze, ta uvidíme jak se tam chytnu.

 Kupte si za dvacku jogurt o velikosti golfového míčku a dají vám k němu jako překvapení Micku :)

 Dajchmanský botky...námořnický styl...daleko v nich neujdete, ale když ony jsou tak hezké! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat