středa 5. září 2012

Kvák

Je večer (4.9.2012), tma a já projíždím všechny své oblíbené blogy...je září, což je symbolem nových kolekcí a nového nakupování zásob všeho možného...sama jsem včera utratila nějakou část ze svého výdělku...samozřejmě neoplývám obří sumou peněz a tak vám chci ukázat, že i za málo peněz se dá pořídit hodně muziky... xoxo :)

 Brýle - starý, dobrý a né vždy tak kvalitní jak bysme chtěli - New Yorker (se slevou asi 80,-)

 Šaty, co mám na sobě, jsou z chorvatského příspěvku.


 Kočičácký prstýnek se kterým se z vás stanou kočky - není z Asosu, ale z kamenného Gatu (asi 50,-)


 Trochu nostalgie a naivity aneb já nejen, že věřím na víly, ale i na žábu a její povinnost se proměnit v nádherného prince...opět Gate (opět asi 50,-)

 Srdíčkové naušnice stále Gate - jen v těch můžete poslouchat milostná vyznání (v mém případě asi jen v mé hlavě :D) v balíčku byla tato srdíčka i ve stříbrné a béžové - stříbrné jsem věnovala své mamce (balíček asi 60,-)


Kititi mititi botiti - díky jedné šikovné vietnamce od nás - a nebuďte povrchní všichni tam někdy nakupovali a když ne, tak jsou to snobáci. (200,-)

2 komentáře: