středa 6. února 2013

Mr.S and Mc J

Uplynulo už víc než dost času, co jsem se tady objevila naposled. Neustále na to myslím, ale zaneprázdněnost je silnější než já...a to mám přitom tolik nápadů na články.

Holt začnu od začátku, co se vše stalo, nestalo, stalo a nemuselo se stát a naopak.

Aneb byly Vánoce.

Dlooouho vysněný, dlouho očuchávaný. A konečně můj.  

Zlato - bronzová dekorejšn.

K tomuhle nemusím nic dodávat. Budu jen ráda, že s jídle nesežeru i to nádobí. :D

 Myslím si, že recenze k tomuto hřebenu je naprosto zbytečná. Je úžasný! 

Zajímavá knížka, která Vám má naznačit, že nic se nemá brát zas tak vážně a rozhodně ne móda. Je to hra. Je to zábava. Stačí zůstat svá a respektovat samu sebe. Váš styl, Vaši postavu. Protože je zbytečné vypadat jako ta modelka na fotce. Přece nechcete vypadat jako někdo jiný, když přímo v zrcadle máte originál. Alespoň tak jsem to pochopila já.

Žádné komentáře:

Okomentovat