neděle 25. listopadu 2012

Little princess


Nejžádanější jsou prý dva druhy cigaret - ranní a post-coitální. Ranní má zahnat abstinenční příznaky, které vznikly během spánku, kdy jste nekouřili, chuť post-coitální cigarety zlepšují všechny endorfín a hormony spojené s úspěšně zvládnutým orgasmem (snad se dnes poštěstilo). Jste silným kuřákem jako vídám na ulicích, takové ty slečny, které asi umřou, když si teď hned nedají cígo? Či jste snad zapřísáhlým nekuřákem (o ostatních drogách - jako je například olizování muchomůrek - samozřejmě nemluvím, ty v tuto chvíli můžete). Nebo snad patříte do skupiny jako já, kdy si cigaretku na dva tahy dáte příležitostně u vína, kávy, prostě když se to hodí? (Nehledě na to, že za jeden večer padne klidně celá krabička a další dva týdny nepoužijete zapalovač ani na svíčku.) V žádném případě nikoho nenabádám, ruce bych si urazila a uši ustřihla, abych nemohla nosit brýle, kdybych snad někoho přivedla k tomuto zlozvyku. Jen jsem si tak uvědomila, že byly i doby, kdy kouření bylo naprosto normální, ba co víc, značilo to dospělost a určitou prestiž. Kouřilo se denně a dokonce se prohlašovalo, že je to zdravé! Vždy...it's just a cigarette and it cannot be that bad...a hlavně nějak jsem tento anticigaretový song musela představit. :D



A trochu z jiného soudku. Dnes večer jsem nemohla usnout, a tak jsem si listovala v Elle, co mi leží na nočním stolku už pár dní. Nechci být kritická, vlastně chci. Připadá to jen mě, nebo poslední parfém Naomi Campbell - At night vypadá jako dámské intimní nářadíčko? :-O




4 komentáře:

  1. hej mohli sa stym parfumom a reklamou viac vyhrat:)
    Inak este stale trva predvianocna Ziaja giveaway tak sa nezabudni zucastnit: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/11/ziaja-giveaway.html

    OdpovědětVymazat