středa 6. února 2013

Tanyny tanyny

Byla jsem na plese. Bohužel ne v opeře, ale jen na maturitním v Plzni. I přesto jsem si ho mnohonásobně užila.

- V jednu chvíli jsem měla parket jen pro sebe - takový ten první taneční pár, který se osmělí - nejvíce ponižují a zároveň vtipná věc, co se mi kdy stala. Pokud jste mě tam viděli - omlouvám se. :D
- Jezdila jsem na motokárách. Poprvé jsem byla v Plzni přes noc a after party byla v klubu Papírárna. Dříve továrna na papír (to jistě nikdo nečekal) a dnes klub spojený s halou, kde si asi na deset minut (bohatě to stačí) pujčíte motokáru a jezdíte a jezdíte a jezdíte než Vám upadnou ruce, protože ty volanty jdou otáčet - píp - těžce.
- Vyhrála jsem porcelánovou sadu s jelenem. Teď už se prý můžu vdávat, ale to bych jí raději rozbila. :D

Zde přidávám fotku pouze vlasů, protože na ty jsem extra hrdá. Do teď jsem totiž žila v domnění, že si zvládnu udělat jen culík.



2 komentáře: