neděle 1. prosince 2013

O5 Z5

Dlouhá odmlka zase nastala...asi jako vždy, když si založím nějaký blog a že jsem jich pár za svůj život už měla. :D Můj problém je, že u ničeho moc dlouho nevydržím. Pro vše se sice rychle nadchnu, ale málokterá věc si mě opravdu udrží.

Krom psaní na blog, u kterého nevydržím, je to taky sport a zdravá výživa. Vždycky, když večer nemůžu usnout, prohlížím si blogy holek, co zdravě cvičí, jí, pijou, žijou a snad i dýchají. Moc je obdivuji. To, že u nich každou chvíli vidíte dortík a vysedávání v kavárně a na smetanových těstovinách a ani jeden špek navíc nebudu ani komentovat, jelikož to nechápu :D Vždycky když se kouknu na fotky těch krásných a zdravých jídel, roztomilých oblečků na cvičení a těch workoutů, co za den odcvičili, padne na mne hanba, že jsem líné prasátko a místo toho, abych si dala trochu do těla radši sedím na zadku a koukám, jak se morduje někdo jiný. Jenže taky za to dostává svou odměnu. Fotky krásných postav, štíhlých nohou a šťastných obličejů stojí za to. Vždy jsem měla pár záchvěvů, kdy jsem nějakou chvíli cvičila, jedla zdravě atd. Když jsem na koleji není problém si určit, co sníte, kdy to sníte a jak to sníte. Doma je to těžší a tím vždy moje zkoušky o lepší život končily. Maminčiny buchty, babiččiny koláče a svíčková (jen se třemi) udělaly své. Navíc jsem potom začala depkařit a místo toho, abych si řekla, "holka, tak tohle si nevychytala, ale teď už zase zdravěji a nebudeme se k tomuhle vracet" se prostě začnu futrovat vším, co je po ruce. Stejně když už jsem porušila, musím se potrestat tou čokoládou ještě víc.

Ale jednou to prostě dojde k určité hranici a řeknete si dost.

A proto jsem si domluvila schůzku s osobním trenérem Jaroslavem Mojžíšem. Moc sympatický hoch (ještě k tomu fešák :D ). Minulý týden jsem se s ním viděla poprvé. Popovídali jsme si o tom, jaké jsou moje představy a očekávání. Samozřejmě zhubnout, zpevnit a vyrýsovat. :D Popsala jsem mu svůj jídelníček za jeden den, aby si udělal představu, jak špatné to se mnou je. Kupodivu jsem byla vcelku pochválena, měla jsem zrovna svůj zdravý den :D a domluvili jsme si další schůzku, kdy už začneme tréninkem. A ta je zítra. Držte mi palce :).










Žádné komentáře:

Okomentovat